Wednesday, March 3, 2010

mensewel

andai kita bersama...
aku mahu kau terima semua y ada pada aku...
aku janji aku pon akan buat begitu...

aku xmahu kau jadi polis..
mencari semua silap aku...
menggeledah semua rahsia aku...
menjadi sewel memarahi semua kawan2 aku...
benar aku mahu kamu...
tapi mengapa kamu bertindak seolah olah aku mahu lari dari kamu...

aku tahu aku kurang masa untuk kamu..
masa aku untuk kawan lebih banyak dari masa untuk kamu..
kamu tahu mengapa?
andai kita sememangnya untuk bersama hingga ke hujung jalan ini...
kita masih punya byk masa..
dan jika dibandingkan dgn masa aku dgn rakan,kau jauh lebih menang...
perlukah kau pertikaikan masa aku dengan kawan aku?
kalau kau masih mahu mensewel....
pergi lah...
aku babaikan sahaja....

aku bujang....
aku riang...

No comments:

Post a Comment