Sunday, April 18, 2010

gua patah semangat..tp gua masih mencuba..

dan tanpa semangat dan kepastian aku bertemu dgn final exam lagi sekali...
gua berusaha bersungguh sungguh tp tetap rase xde konfiden nk amik pekse...
mungkin sbb tiap kali masuk kuliah gua xpaham lagu y prof2 tu nyanyi..
telinga gua lebih cenderung ke muzik ketimuran dari prof gua y cenderung nyanyi lgu omputeh...
saing gua ade 3 4 org..same cm gua xle masuk lgu omputeh ni...
apsl jepun ngan korea bole ngaja dlm bahasa negara dorg dan rakyat die tetap pandai..
takkan kerajaan malaysia xpasan....bahwa bahasa omputeh ni membantutkan kreativiti anak muda cm gua??

tp apsl org len ok je?gua je xok?
wah...adakah jiwa gua bukan jenis ke'ekonomi'an?
klu bukan pon..apsl lmbt sgt gua pasan??
ahhh...gasak la...
jawab je pekse ni..
nti cuti tanda g borang msuk u....

kata hadis sebut.....
'belajar la sampai ke negeri china'
skrg gua masih ade kt mersia g...pe kes nk benti...

No comments:

Post a Comment