Monday, April 26, 2010

JACK DANIEL'S

ni cite masa wa kt poli dlu....
sedikit perbalahan dgn housemate gua y langsi tp wa da tapak rusuk die...
skrg da ok..klu nmpk gua tunduk sambil hulur rokok...
standart la jmpe abg long...bukak buah la...

wa cerita kan skit pasal satu jenama arak...

JACK DANIEL'S...

antara minuman pemanas tekak si kaki jimba buat2 xtau ade akhirat..
jack daniel's adalah haram.....
xle minum mau pun amik bau....
sape wa nmpk lalu lalang jln mcm kaki atas lutut...
sambil pegang botol Jack D ni....
wa sepak perut die...klu kengkawan...wa tikam perut dorg gune mop...

petang 2 wa rilek...sambil mabuk2...
ade seko mber gua dtg bawak kayu....
sound gua mcm gua da pekak.....
'klu lu nk mabuk...lu pnye pasal...'
'lu kaye open air mahal2...'
'awek2 seksi lu angkut tiap2 mlm...'
'tp bile mber nk mintak dwet beli dadah lu kemut....'
'kang bile hisap,heboh mintak 'pareng'...'
'ape lu ingat stim dadah ni bole kongsi free2 ke???'

wa pandang tepat2 kt mamat 2.....
gua rse die ade bakat jd pensyarah...
tp belum sempat wa nk berfikir....
wa da tersepak hayun laju laju kaki kt dada die...
tp die kool je bgun lepas wa bg sepak laju 2....
pastu die sambung balik ckp...

'ah wa xkire...'
'skrg wa nk lu org pegi carik balik mamat bangla y mesin rumput depan uma ni..'
'rumput da panjang...nk tgk awek tuka baju depan uma pon da seclear cm dulu...'
'kiblat pon xbape nk nmpk klu lalang da tinggi2 ni....'

pastu mber gua blah...mcm xde pape jd...die blah g pusing2 taman usha awek baru balik kelas...
wa termenung...dlm ati gua...'xkan xsakit kene tendang ngan gua?'...
wa hayun sekali g kaki gua ke dinding...dalam anggaran tenaga dan kelajuan y sama wa hayun mber gua tdi...
nyata...dinding uma gua berlubang mcm kene letup ngan bom...
'kebal kot si gemuk ni..'hati gua berbicara menyedapkan
malam 2 wa sedar2 wa da kene bogel depan ruang tamu...
CILANAT....

ps : jack daniel = rokok dunhill limited edition..
awek2 seksi = komik KREKO
dadah = upah mamat bangla mesin rumput dpn uma utk view y menarik

No comments:

Post a Comment