Thursday, May 13, 2010

cuma kamu NOR HIDAYANI aku

senyuman kamu...
singgulan kamu...
gigi kamu...
lentok kamu...
mata kamu...
gaya kamu....
ah semua sekali!!!!

semua y aku lihat...
nyata aku menyukai nya...
dan nyata semua itu ada pada kamu...
tp kau tahu...
lelaki ini semua kaki penipu...
cuma mahu madu...
aku akui lelaki mmg begitu...

lelaki mana y xsuka madu?
lelaki mane y hanya suka sepah?
hubungan y aku maksudkan bukan mengenai madu dan sepah...
aku mahu satu hubungan y dimana aku dan kamu..
ketawa,menari,tersenyum,berbual,bergaduh,merajuk dan semua nya bersama..

jika masih ade ruang utk lelaki dihati kamu...
dan kreateria utk menjadi lelaki itu ada pada aku...
berikan lah peluang aku utk mencuba...
aku akan cuba membuat dirimu mengenali aku lebih sebagai kawan...
dan lebih sekadar pendengar mu y setia...

mmg aku suka ketawa...
menukar topik ketika kite berbincang soal hati..
tp ketahuilah oleh kamu y aku hanya malu..
dan tidak cukup berani...
kerana sekali kamu ketawa kan aku...
habis merah muka aku...
aku mungkin tidak hensem dan tidak sasa...
namun aku yakin dlm kebolehan aku utk tidak membiarkan kau terluka....

jauh kita mungkin atas nama jarak...
dekat kite mungkin atas nama hati...
(^_^)