Wednesday, May 12, 2010

pendam dan luah

lepas 5 tahun akhirnye dapat jugak gua luah...
hishh...
klu la wa sempat jmpe sblm abis poli..
sempat kua sblm abis poli...
sempat borak sblm abis poli...
sempat bagi adiah sblm abis poli..

mungkin skrg wa tgh keje kumpul dwet nk kawen skrg ni...
tp realiti nye wa da tlambat...
hehehe..xpe wa xde sedih..
mungkin bukan jodoh gua..
tp kire puas gak ati...
sbb 5 taun wa carik...
baru la arini ketemu...
baru la arini berborak...
walaupon borak lebih ke arah nk gado mcm dlu..
tp dr sudut y positif..
wa dapat connect balik ngan si j******g gua ni...
wa seligi sane sini...1st time wa xcite bohong ngan pmpn...
bukan nk harap ape2 pon..
cuma mulut ngan kepala gua xle nk pk ayat tipu2 ni..
haishhh..berbisa lagi wlwpn da 5 tahun...
abis tpon...wa padam no...padam sms..padam smua y bole wa contact die balik...

da tunang org bai...bulan depan da nk nikah...
jgn main api..birat badan kene sebat nti...

wahhhhh
gua lega!!!!!!
tenkiu sape y nolong!!!!

No comments:

Post a Comment