Saturday, July 31, 2010

hati gua rse len bile gua berfikir.

terus terang gua ckp gua xsuke borak hal y berat2,bukan kt blog,kt mber2 pn gua malas. Bg gua klu borak2 ni elok hal y seringan bulu sbb otak xkene bergerak laju,hati tenang pn ye jugak.

Gua slalu dgr org ngumpat2 ni, sbb 2 gua ad share saham2 ngumpat ni. Bile bckp pasal org lain, ad je slh. Xkisah la kecik ke besau mesti akan diulas dgn serapi mungkin dan suda pasti si pembawa umpat akan membandingkan dgn org lain. Sedap dgr org ngumpat ni. Benda y slh, mmg kene sedap bru la ada cabaran skit nk dpt pahala.

Skrg ni hati gua gundah. Satu benda suda kacau kepala gua, bukan pasal hidup mati y penting. Gua rse makin tua makin gua suke duduk sorg2. Haih.

2 comments:

  1. we share the same feeling... lagi duk snsorang lagi best..kdg2 rs cam kera sumbang pon ade gak..hmm

    ReplyDelete
  2. xpe kera sumbang..xsusahkan org...
    jangan sumbang mahram..heh..
    xpe2..nti ujung bulan kite g karok...

    ReplyDelete