Friday, July 30, 2010

miskol berhantu

bangun2 pagi tgk hp ade miskol belambak lambak..tgh2 tgk, masuk g kol..dr org y same..
Gua menung tgk hp..gua amik bantal kasi tekup..hilang bunyi lagu 'way into love' gua aman..sambung tido balik..
Gua bangun nk g smyg jumaat..masih menalipon..gua kesian..gua angkat..
'kite mesti jumpe!ini hal hidup dan mati'..gua senyap..lalok xilang lg..tp gua menyumpah dlm ati..bgun2 tido trus bdepan situasi hidup mati..
'Aishh..apahal ni?' balas mulut gua y bkerak dgn air liur basi. 'kita kene jumpa bru boleh bincang, ini hal hidup dan mati' balas die balik..
Gua fedup..kompom xdpt tau ape mende hidup mati ni..bangun2 je trus mahu bikin teka teki dlm kepale gua..cilanat..
'yelah' jwpn paling seswai wa bg..gua letak..gua g mandi..ni gua nk tido..masih g gua pk amende situasi hidup mati 2..haish..cilanat..cilanat..

No comments:

Post a Comment