Tuesday, August 24, 2010

masuk KGPA gua mengembek

hari ntah ari brape tah pose,gua masih cemerlang dan mesti terus cemerlang utk bpuasa di bulan y mulia ini sbb gua da sunat..

Arini agak spesel sbb gua buka kt KGPA atau Kelab Golf Perkhidmatan Awam.. Ya,gua berbuka di kelab gof selari dgn status bakal tansri gua dlm 30thn akn dtg. Gua kira2 ad dlm 400 jenis mkn2. Masa tunggu buka gua siap buat jadual ape y nk mkn dlu dan ape y gua xyah mkn. Ok,siap.. Ada 200 mende gua kene bedal,ok la 2..ala kadar org ckp. 1st gua nk terjah kambing panggang,ad 2 ekor tgh loncat2 kene grill. Gua amik peha kanan,potong2,letak minyak zaitun skit,sos bbq skit..peh stim..

Gua rse mcm terambik daging 2 lebih.. Sbb bdk y potong dging 2 pandang gua mcm nk ajak betumbuk, tp mcm biasa gua buat muke mr os, sengih2..manja2..die tatau dlm ati gua mcm nk capai je pisau potong daging 2 tetak keting lu kasi grill..sib bek gua pose..klu tak mmg hilang sblh peha die gua grill..

Waktu bebuka gua ngam2 dpt dging kambing 2,gua puas!amik air rebina 2 cawan,gua duduk mkn daging kambing 2 kali ganda die pnye stim sbb ad awek tunjuk tetek time bebuka tdi..gua pndg tepat je,da bebuka kan?apa ada hal.

Tp last gua rse serbe slh..awek y gua usha tepat 2 bg gua kad,name kad..die xnmpk ke gua pnye perut melimpah limpah ni?atau die bajet gua y parking X6 kt dpn 2? Xpe,gua terima kad die,mungkin ujung minggu ni gua ke borneo rain forest..mbeekkk!!(mengemtek,eh mengembek dlm hati)

No comments:

Post a Comment