Wednesday, August 11, 2010

puasa itu puasa

hari 1st day puasa..gua sahur mkn mekdi,blik dr mekdi layan asap 3 4 pam..berak kejap,ad lg stgh jam g nk syuruk..gua rebus megi lg 2 bungkus..sedap amat saho,mkn xingat,minum air smua y mahal2..air rebina,air laici,haish..habis dwet beli mkn2..tp xpe sbb mmg 2 gunanye dwet..xkan nk ikat perut sbb nk simpan dwet nk kawen plak..gelojoh..

Mcm biase klu tido lepas saho,kompom tlajak tido..gua pegi opis lmbt skit tp xpe..smua org dtg lmbt arini..y xdtg pn melambak..so,its cool 2 come late during ramadhan..arini mata xde ngantuk..erah pakai baju kurang seksi mungkin menghormati ramadhan..tp shape anak mami masih true lg..tudung sanggul cucuk langit xle tinggal..

Sblm blik,bos suh gua g MATRADE pegi angkat sebut harga,gua lyn kan je..bole balik awl..gua mmg xtau jln tp gua redah..sesat sesat last2 jumpe..angkat smua dokumen..blik..masa balik tyr pancit..gua tgk ad paku..gua benti tepi jln smbil cekak pinggang..gua pndg langit smbil ckp dlm ati 'besar jugak dugaan ramadhan gua ek..xpe2..markah lbih klu gua kool..'

gua tolak moto bwh matahari y sejuk..xpanas..gua senyum je tolak..peluh gua kasi basah baju,rse mcm mandi jeram plak..heh..gua senyum sorg2..dlm 20minit gua tolak,jmpe kedai moto..gua tupang moto baik2..panggil pomen..lepas 2 gua ludah dlm longkang tanda gua penat..pomen dtg muke sengih2..gua ckp 'tuka tiub bos,tiub y boco 2 gua nk!buat kunyah2 masa buka kang..'..pomen masih sengih2 dgr gua ckp..rse mcm nk tempeleng je pomen 2..sib bek gua pose..

No comments:

Post a Comment