Thursday, August 19, 2010

true love?bullshit..

dipagi syuruk gua xdpt nk lelap..
Gua pusing2 hardisk dlm kepala..
Pusing2 cerita lama dgn cerita baru..
Byk bertemakan kisah cinta monyet gua masa blum mumaiyis..
Such a sad memories but still a great time in most of my life..
All my frens just keep callin 'she' as hooker or bitch..
But ape nk kisah,they dun know anything bout she and our relationship..
Normal la mude2 nk try market sane sini,gua pn time gemuk skit mase dlu buat pangai 2..
We were so young and yet so charming la..heh..

Gua bukan jenis open minded sgt tp gua xdela kuno habis..
Ape y gua tau,masa mude mmg gatal nk mencube mcm2..
Come on la,life is about learning,if u want to play safe everytime,u wont get anything to be learn la..

Selama gua benafas kt atas muka bumi Allah ni..
Gua paling syg family..
Mak,abah,ijah,hamdan dgn kak siti..
Ni la ranking y xkn berubah..
Luar talian drh mmg la berubah rubah..
Tambah2 plak y luar ni mula mempersoalkn ranking dia y xkan mampu melangkau ranking sedarah gua..
Klu takat nk melangkau ranking adik beradik,gua bole senyum lagi,gua anggap gurau2 je la die pnye kesangsian 2..
Tp bila lu da tnya byk kali,pastu nk langkau mak gua,apehal?
Sekali sampai 8kali atau lebih lu cube mesangsikan ranking2 2..
Ape lu nk sbnrnye?nk suh wa tinggal mak gua y terang2 xde suami 2?
Lu keep doing pangai jelik..
Lu ckp lu sabar tp xde la sabar mana gua tgk..
Ok gua selfish,lu byk mkn hati dgn gua but still lu admit y lu syg gua..
Babe,listen 2 me la,if kite jd sesame la,ni ujian kecik je..
Lu xpk mase kawen nti gua ad pmpn simpanan?memlm lyn gro dangdut?simpan student buat anak ikan?
If u want 2 start love sumbody dgn jujur dan ikhlas abis,lu kene pk smue pkara paling jahat org 2 bole buat kt lu..
Ok skrg lu tgk die kool,baik,kiut,lu terpikat,die pn lyn lu baik,lu ajak kawen,die ikut,dpt anak,hepi ever after..cmtu?

Selagi xde ikatan,segala kemungkinan adlh mungkin dan pasti..
Gua da set dlm pala gua mende ni sejak gua putus dgn awek sklh gua,dan gua pasti ramai y setuju dgn gua..
Gua mungkin seorg y sinis tp gua paling xsuka org xpakai diadoran..heh..
Gua nk keje..gua nk blaja..gua nk keje ngan mane kompeni GLC pastu gua nk nikah!
Dgn sape gua nk nikah?lu nk tau?lu penah dgr 'kite merancang tp tuhan y menentukan'?

No comments:

Post a Comment