Wednesday, September 22, 2010

hari ini,hari motivasi!

hari gua berdepan dgn 2 kelas motivasi dgn pendekatan y berlainan..
Wlwpn gua dimotivasi,tp jiwa gua tetap utuh mempertahankan cara kehidupan gua y sblm2 ni..
Ini menandakan jati diri gua kuat seperti konkrit..tukang motivasi y 1st cuba mengubah gua dgn cara lembut..gua ckup senang tp gua skit ragu2 dgn jln2 y disuluhkn oleh beliau..
Si motivasi ke2 plak guna pendekatan y lebih emosi dgn gua,tp silap besar la nk main emosi2 ni..gua paling terer buat muke 'bodoh' kot..gua tau,beliau sgt teringin menumbuk muka gua tp beliau menahan perasaan itu dgn cemerlang..sungguh profesional..heh..
Gua nk ucapkn byk2 terima kasih atas motivasi2 tsebut..ini menaikkan semangat gua utk mengangkang dan melangkah motivater2 2..

Gua bukan keras kepala tp gua pnye keyakinan pd diri sendiri masih kuat,gua xover confident tp gua masih percaya pada kemampuan gua..lu org nk jd tukang ukur xpe..gua xkisah..gua suka..at least somebody care for me..heh..

No comments:

Post a Comment