Thursday, September 23, 2010

kami kejam tp kami sweet..heh

gua mcm seronok nk cite apsl gua tetibe nk kua sekolah agama mase form3 dlu..
Nak diikutkan,masa gua kt situ,gua ckup seronok..pengaruh pn bole thn besar..
Tp gua ttp pindah sklh teknik masa f4..bukan gua xsyg smka..gua syg..apa y mak gua tau sbb gua nk pindah sbb gua xbole tangkap bahasa arab padahal.........heh..
Kt sini gua nk recover blik cite2 smka..aktiviti nakal mmg melambak2,dan gua serta group gua antara laki2 dibenci..bukan sbb kami nakal mungkin sbb kami hensem..heh..ok2..gua nakal skit..
Mulut gua jahat dgn pmpn..sgt jahat dan skrg pmpn2 y gua jahati guna mulut ni,da besau2..da cun2..menyesal..menyesal..klu gua tau la bile da besa dorg cumil2 cmni,sumpah gua belanje dorg mkn kopok leko bukan simbah kuah kopok leko kt meja kerusi dorg mase lepas waktu prep..tp kalu dorg xcun pn,gua menyesal gak sbb kejam..gua kecik2 dlu mane la nk pandai sgt gune otak..maaf ye kwn2..
Ah,line tenet mcm bangang..nti la gua sambung..

No comments:

Post a Comment